Monday, October 10, 2011

Good bye DB 102



Assalamualaikum,..

Akhirnya berjaya juga aku menghumban modem lama DB102 kepangkuan TM dan digantikan dengan Innacomm W3400V yang baru.Nak ikutkan aku nak je aku beli sendiri yang baik punya,tapi kena keluar modal la pulak..yang ini kan ke free...buat apa nak membazir..
Dah dua tiga minggu juga internet aku buat hal,..apa lagi..kaki repot la katakan,minggu sudah aku buat aduan dan petang tadi dengan segeranya aku dapat modem balu punya..Cuma sekarangni warga TM dok 'usya' aku supaya upgrade kepada 2 Mbps atau 4 Mbps,nanti dululah..yang ni pun masih laju lagi sebab aku bukan perlukan internet berkelajuan tinggi utk bukak zonjuly dan pesbukk..sebenarnya nak tunggu TM turunkan 2 Mbps kepada harga internet yg aku bayar sekarang..haa..baru bole upgrade.Ok apa,kan sekarang dah ada Unifi..streamyx kasi turun harga lah..baru betul..Mungkin tahun 2078 kot..

No comments: