Friday, October 28, 2011

Salam pagi Jumaat 01 Dulhijjah


Assalamualaikum,..

Pasar Jumaat hari ni memang lain macam sikit,orang berpusu-pusu macam ada jutawan tabur syiling emas,rezeki kepada para peniaga.Abang Brader Man Gemok pagi ni masyuk cash rm850.00,kalau tak kena cantas dengan kakak lawa tadi mahi dia dapat rm 1200.00,lawa punya pasal cantas pun cantaslah katanya..terbang rm 350 tuuu..
Aku tawar barang ko 5 hengget pu ko tak bagi..!porahhh chiiitt..!
Ada satu barang baru yang menarik minat aku tadi,Satu set Mobo Gigabyte mount Amd processor
Model: GA-A75M-UD2H,mobo ni utk gaming pc dan harga kat market kalau tak silap aku dalam 4-5 rat juga.Antara beberapa spec mobo ni yang sempat aku kongsi kat sini:

GIGABYTE GA-A75M-UD2H AMD A Series Motherboard - Micro ATX, Socket FM1, AMD A75 Chipset, 1866MHz DDR3, SATA 6.0 Gb/s, RAID, 7.1-CH Audio, Gigabit LAN, SuperSpeed USB 3.0, AMD Dual Graphics Ready.

Gamba tu korang google sendiri sebab aku tak sempat nak amik gamba.Masalahnya tadi aku dok berebut dengan satu mamat India(pekerja kdai runcit kat sini)korang tahulah kalau india ni nak satu barang tu..memang dia terus pegang tak bagi lepas macam kera dapat bunga..adeehh..dey macha bukan ko nak beli pun cuma dok sebok menawar harga tak relevan..!last-last aku tinggal je mamat india tu dengan bunga-bunganya,takpe kalau ada rezki aku lain minggu aku turun..

Oklah semoga Jumaat hari ini adalah Jumaat yang mampu memberi sedikit kesedaran dan bertaubat atas segala dosa-dosa yang kita lakukan,wassalam.

No comments: