Thursday, December 10, 2009

Zaman berlalu,musim berganti..


Salam..
Baru balik dari Semerah hantar proposal kat Fama ngan omi..pastu bedesup dengan City pergi pasar bandar....sekali hari khamis daaa...mana ada pasar...terus pergi Pt Yaani tengok kedai dan ukur signboard..102x192...perghhhh...besar gaban tu....malam tadi sesorang aku up gambar aku masa umur setahun...gambar arwah Mak masa anak dara pun aku kasi upload..masuk dalam pc...tapi aku tak dapat load kat blog ni sebab masa tu Arwah mak bergambar tak pakai tudung...so,aku cuma simpan kat pc aku ni je buat kenang-kenangan dan buat aku lepaskan rindu..Alfatihah..





Gambar aku masa sekolah rendah...tu yg paling kelakar....semua masih muka Malaikat..(tak de dosa)Ada yg gi sekolah mak bapak teman...maklumlah..kebanyakan bebudak dulu mana ada sekolah tadika cam sekarang..darjah satu tulah tadika kita orang..pegri sekolah bawak bekal...memula je...naik darjah dua...tinggal yg pompuan je bawak bekal...so oleh kerana kelas aku masa tu ramai pompuan..sang lelaki dalam kelas tu banyak kelebihan dan keuntungan...bila time rehat..aku suka menyebok makan bekal sesama diorang...masa tu tak tau malu tol...!kalau ada rakan sekelas yg baca blog ni...mesti korang ingat zaman tu...ok aku ada pojek nak buat ni...lain masa aku sambung al-kisah zaman silam ni lagi...
Wassalam..

No comments: