Wednesday, December 30, 2009

Hari Rabu..


Asalamualaikum..
Aku dok satu hari 'menyetal'satu keje kat muar.Dah siap pun keje tu.Esok nak gi tengok rak kat kilang perabut tu kot-kot dah siap satu unit..boleh aku kasi komen sikit..kalau rajinlah..tapi kena gak pasal kena siap sebelum Feb ni..perghh...satu penantian beb..2010 ni harap-harap pojek aku ngan Omi ni berjaya..nak update blog ni pun aku tak berapa nak siap..
Masa aku gi muar tadi terserempak ngan kemalangan kat Bakri..rugi tak bawak camera..trajis beb..tapi mangsa dah takde di tempat kejadian..kesan-kesan je pun aku dah ngeri..korang lagilah...aku rasa mamat tu merempit setengah nyawa untuk sampai ditempat kemalangan...dah takdir dia kot..bersepai moto yamaha ss110 dia...si kereta waja tu plak steady je bumper belakang dia sebab mamat ni sebat pintu belah kanan...ishhh...ishhh..issshh...okla,aku kena lepak kampung sat lagi..layannnnnn...!
Wassalam..

No comments: