Friday, January 1, 2010

Tahun baru 2010 MASIHI..


Assalamualaikum...
Macam biasa kalau tahun baru ni aku selalu tersalah tulis tahun...asik tertulis 2009 je..padahal dah masuk alaf baru tuu..Harga rokok naik...kotak 14s dah tak jual mula Jan ni...suma 20s..alamat aku isap rokok gulung balik la nampaknya..huhuhu..
Harga minyak ntah macamana,harap-harap tak naik la..bosan melayan karenah kerajaan yg suka buat keputusan mendadak...!
Projek baru aku ni harap-harap siap sebelum Feb ni..sekarang tengah sebuk jadi jurufoto untuk syarikat sendiri..snap sana..snap sini..snap sinun...tapi lom jumpa yang TERBAEKKK...!nak soh org amik gamba mahal bebeno..,adalah lebih baik aku gasak satu kali snap sendiri..


Pepagi jalan dah mula sebuk balik pasal bebudak sekolah dah mula study balik(selamat mengajar Cekgu-Cekgu semua),apek-apek jual 'Jajan'pun dah start susun produk untuk dijual kat depan sekolah(selamat berniaga Apek-Apek Jajan..)..


Apani..aku nak caik satu produk yang senang dimakan,menjilat jari dan semestinya mendatangkan untung.Bahan mentah senang dibeli agar tak putus bekalan..
nantilah aku kasi masuk itu produk dalam'STATION'aku..tungguuuuuuuuuuuu...

No comments: