Monday, February 1, 2010

Terik Mentari 2010..


Assalamualaikum..,
Cuaca tahun ni memang meletihkan,panas matahari macam naik lima kali ganda dari tahun sudah..Aku rasa kalau ada murid kena jemur pasal tak buat kerja rumah yang cikgu suruh...mahunya hitam legam..!kepada cikgu-cikgu semua janganlah jatuhkan hukuman jemur kepada anak murid anda kalau mereka tak buat kerja rumah...jatuhkan lah hukuman lain yang setimpal dengan kesalahan mereka...nak jatuhkan hukuman apa tu korang sebagai cekgu fikirlah sendiri..
Musim panas ni banyakkan minum air masak lebih dari biasa,lagi baik kalau kena macam air tebu ker..perghhhh..!memang terangkat,nafsu minum memang melambak-lambak nih..aku nak suruh atau sebenarnya nak cadangkan buat air sirap selasih kemudian peram dalam fridge semalaman...esok baru minuh..best tuuu..nak sedap bancuh susu pekat manis dengan aiskrim soda dan campur kat sirap ,selasih tadi..kemang syahdulah kalau dapat kena punch bandung selasih macamtu..
Mamat jual air tu selamat "memborong Ismon"..kutipan hasil jualan air harini dapat gak wat bayar astro..oklah...aku tak berapa teruja nak update blog sebenarnya pasal....aku punya pasal sendirilah...dapat bahan best nanti aku shere lagi...tandus betul aku malamni..hidung mula sumbat sebelah...alamat nak selsema kot..tapi memang dah lama tak selsema..apa salahnya...

1 comment:

Unknown said...

Air sirap selasih tu memang febret aku..,tak tau pulak bule buat bandung selasih...kasi test lah..!thank's shere..