Thursday, February 25, 2010

Kesana,kesini,warna-warna dunia.



Assalamualaikum,
Aku baru balik dari KL siang tadi,sambil tu jalan-jalan sekali sekeluarga.Selasa 23 feb tu aku start ke Kl untuk sampai di setiawangsa dan beberapa tempat lagi.Biasalahlah kalau namanya Kl..orang pro pun sesat..aku lagilah...malam baru sampai Chow kit dan berehat di sebuah hotel.Esok paginya terus bergerak ke puchong dan lepak satu malam disana.Takde yag menarik trip ke Kl ni sebab cuaca sungguh panas dan meletihkan.Hari khamis on the way balik Batu Pahat aku nyinggah ke taman haiwan Melaka atau zoo je lah senang sebab nak kenalkan anak aku ngan apa namanya zirafah..selalu sangat dok menghafal nama binatang tu..akhirnya jumpa gak ngan binatang tu...

Ini namanya jus Jambu batu yang aku beli di Melaka...rasanya sungguh lazat dan best.Ditambah dengan madu dan beberapa ketul ais...kat Kl banyak betul orang jual minuman ni..memang popular kat sana...kat BP ni orang tak nampak lagi..balik-balik air katira,kelapa..pastu katira balik...hahahaha....aku pun heran.



2 comments:

Empayar Digital said...

lungo KL dak gelem mampir omah ku.. eksen yoh!!

naftalena said...

Aku wes pak nelepon time kesasar nang Batu Cave,jalan baru...mumet aku wes diobah fly over..tapi jek pukul 3 sore...kuwe jek kerjo..mengko lain kali aku mesti mampir..kali ki dak sempet tenan..sori sak lori..