Thursday, January 28, 2010

Santai di depan rumah

Port burung melepak
Assalamualaikum..,
Petang ni aku menyantaikan diri kat depan rumah sambil nengok bebudak ni main bakar-bakar...halau nyamuk dan halau ulat gonggok..!esok pagi..hari jumaat al mubarak...semoga pagi esok adalah hari raya bahagia sekalian..aku ada pojek esok pagi..sabtu dan ahad di Jb..Pasal tanah kat post aku semalam tu aku akan 'Band'post tu pasal tanah tu dah laku..aku jugak yang takde tanah...harapkan tanah wakaf jelah bila sampai masa nanti..
Api kat dunia
Projek 'Station' aku pulak,banyak lagi kerja perlu 'disattlekan' memandangkan sewa bulanan dah start dah...namun business lom start lagi...Insyaallah..aku tahu jalan ni memang berliku,harap satu masa nanti aku dapat jalan berturap dan terus jadi 'High Way'.Istiadat pertabalan Raja Muda johor tadi nampak biasa je,tapi best lah agaknya jadi Raja..pernah dulu sekali aku jadi Raja..sehari je tapi...fuuuuhhh...meletihkan..!tapi best..tapi Raja ni bukan yang tu lah..Raja of the king namanya..Sultan Ibrahim punya anak daaa..Daulat tuanku..patik datang mengadap...!mengadap patik harap diampun..patik harap negeri dibawah naungan tuanku lebih aman dan makmur...ampun...tuanku...lebih kurang macamtulah kalau dapat jumpa sultan baru...Abang Brader
Apa daaa...aku tunggu upload gambar anak aku ni tak siap-siap pulak..surver sungguhlah slow abis..!mata dah gatal ni..tandanya aku kena pasang satu batang lagi..
Bulan Februari dah nak sampai pun..bulan yang singkat tapi penuh suspen..penuh dengan kejutan..sapa lahir pada tanggal 29 Februari..alamat susahlah nak sambut hari ulang tahun setiap tahun...nasib ko lah Meon...! Dapat pelepasan
Budak dapat keluar rumah

No comments: