Wednesday, June 9, 2010

Pelakon lagak ngeri masuk media.


Assalamualaikum..

......Serangan ke atas kapal misi kemanusiaan di perairan antarabangsa bukanlah kali pertama tentera pengganas zionis melakukannya. Pada tahun 1967 pesawat tempur Israel telah menyerang kapal perang USS Liberty di perairan antarabangsa mengakibatkan kematian 34 orang tentera laut Amerika Syarikat.

Semasa serangan ke atas kapal Mavi Marmara seorang aktivis kemanusiaan telah dibelasah teruk, muka beliau berlumuran darah , iaitu Ken O’Keefe. Ken O’Keefe adalah merupakan bekas askar marin Amerika Syarikat dan veteran perang teluk yang kini giat dalam aktiviti kemanusiaan.

Walaupun Ken O’Keefe dibelasah teruk oleh pengganas zionis , dia merasa belas kasihan kepada pengganas zionis dan menganggapnya sebagai bersaudara (kerana manusia semua dari bapa yang sama iaitu , Nabi Adam as). Ken O’Keefe menganggap askar zionis pengecut dan kasihan melihatkan mereka yang tiada sifat kemanusiaan, sifat yang paling berharga.

Malulah umat Islam yang tidak membela saudara se agama mereka, sebaliknya mereka terus berpoya-poya. Semoga Allah memberi hidayah kepada mereka yang mencari hidayah Allah.

DIBALIK TRAGEDI USS LIBERTY, KONSPIRASI AS-ISRAEL

Insiden serangan terhadap kapal pengintai AS USS Liberty yang terjadi tanggal.. 8 Jun 1967 kembali menjadi buah bibir di AS setelah sejumlah awak kapal yang selamat mengatakan bahawa kapal itu sebenarnya diserang oleh pesawat-pesawat tempur Israel. Pengakuan dari para anak kapal yang selamat membuat peristiwa ini kembali menjadi buah bibir di AS yang selama bertahun-tahun.



Serangan yang terjadi selama hampir dua jam itu menyebabkan 34 pelaut AS tewas dan 173 orang anak kapal "luka-luka"(kesiannya rakyat AS sampai luka pun masuk media..). Sementara USS Liberty rosak dan hampir tenggelam(dan bertukar menjadi kapal selam). Pesawat tempur dan kapal perang Israel tetap menggempur USS Liberty meskipun di kapal itu jelas terlihat tanda bahwa kapal tersebut milik AS.(Israel perlu ikut skrip yang telah ditulis bagi menjayakan watak ganasnya benar-benar menjadi..)



Apa pendapat anda dengan beberapa artikel diatas..?Aku rasa semua ni cuma satu sandiwara atau propaganda AS dan Israel agar dunia tidak menyalahkan AS sebaliknya hanya mengecam Israel.Padahal mereka sekutu kuat dan 90% rakyat AS berketurunan Israel,Yahudi.Malah ramai rakyat AS Yahudi,berusaha agar mayat mereka nanti dikuburkan di Palestin kerana menurut kepercayaan mereka dihari Kiamat kelak mereka akan dibangkitkan Ditanah suci mereka.Walaupun seinci tanah disana berharga jutaan dollar..!

Tahukah anda sumber ekonomi bangsa yahudi dan Israel berpusat di AS,jadi sekiranya AS tidak dikecam dan diboikot,Israel masih ada sumber keewangan lagi melalui AS...
Itu semua cuma andaian dan pendapat aku sahaja berdasarkan fakta logik..bukan apa..selama ni rakyat Palestin yang teruk diganyang,tetiba gambar Ken O’Keefe yang cedera akibat solekkan oleh jurusolek Hollywood ni pulak masuk media..tak masuk akal..itulah pasal aku kata semua ni sandiwara AS je semata-mata nak melindungi kepentingan ekonomi sekutunya..chhitt..! porrahhh...!(pendapat aku nih..)jangan salah tafsir..

Masa berebut minyak kat Iraq dulu boleh pulak mengaku sedara si AS ngan Israel ni..bila tiba bantuan kemanusiaan nak masuk Gaza,mulalah takut orang dok nak menyiasat apa diorang buat kat negara "rampasan" diorang..Takut dengan bayang-bayang sendiri kot..!

Sandiwara AS dan Israel ni dilakonkan atas dasar mengubah tajuk dan topik sebenar tentang apa yang sedang berlaku sekarang.Puncanya dunia dah mula meluat dengan pihak Rejim Zionis ni yang kononya berhati binatang..!membunuh sesuka hati tanpa perikamanusiaan,tapi kalau diteliti dengan sehalus-halusnya..bangsa Yahudi sanggup ke nak menghabiskan kaum sendiri sedangkan mereka tahu bilangan mereka terlalu sedikit..!bagaimana dengan agenda yang mereka rancang selama berabad-abad tu untuk menjadi bangsa terunggul dalam dunia..menjadi bangsa yang memesongkan aqidah seluruh umat dan agama terutamanya Islam..!??Merekani kecil bilangannya tapi umpama Virus yang mana mampu melumpuhkan seluruh tubuh kalau tiada penawar..

Itulah Israel..walaupun Allah telah memecah-belahkan bangsanya dan mereka bertaburan di mana-mana,namun sikap ego dan degil mereka menjadikan mereka liat dan sukar ditumpaskan olah bangsa lain.Tapi mereka lupa siapa paling berkuasa di Alam semesta ni..tunggulah masa dan ketika yang Allah janjikan dalam Al-Quran..!sesungguhnya janji Allah itu benar,Kiamat dan hari pembalasan itu benar,Syurga dan Neraka itu benar..!dan janji Allah agar mereka kekal dalam Neraka Jahanam itu benar.

Syahid para Anbia ialah dihujung pedang,Syahid para Syuhada juga dihujung pedang.Syahid saudara Muslimin dan muslimat di Palastin juga disitu,Syurgalah sebaik-baik tempat bagi mereka yang berjihad pada Jalan Allah..Aaamminnn..
Wassalam..

Sumber asal:Teranungkite.net

No comments: