Tuesday, June 1, 2010

Art Water



Assalamualaikum..,

Gaya dan pose ombak ni tak akan dapat diulang semula kerana begitulah lumrahnya setiap kali masa berlalu maka ia akan terus pergi meninggalkan kita.Pantai lokasi aku shoot gambar ni ialah pantai Batu Rakit Terengganu.Memandangkan takde apa yang boleh dijadikan bahan untuk aku shoot gambar di kawasan pantai ni..Ombak pun bolehlah.
Agak sukar nak ambil angel bila kita shoot benda bergerak.Hampir berpuluh-puluh gambar terpaksa diambil dan antara yang tak berapa cantik kat mata korang nilah yang aku simpan untuk koleksi peribadi aku.Tapi setiap kejadian Allah tu memang sungguh cantik dan terbaekkk...punya..!
Keadaan pantai kat area pantai timur ni agak jerlus dan bahaya untuk orang luar yang tak biasa kat situ,so aku tak berani nak turun mandi.Kalau orang kawasan tu lagilah dah tak heran.Pasir kat pantai agak kekuningan dan berstruktur kasar,tak sama dengan kehalusan pasir pantai pulau atau pasir dua butir dalam cerita laksamana Do Re Mi..
ok next update kita tengok pulak makanan ynag best kat Terengganu nih..
Wassalam.

No comments: