Tuesday, August 17, 2010

Acara tahunan.



Assalamualaikum,..

Macam tahun-tahun yang sudah,aku akan menyertai acara tahunan ni walaupun nama aku sengaja aku tak daftar...namun aku dah didaftarkan secara automatik.Macam tahun yang sudah,biasanya puasa ke 10 baru start,nampaknya tahun ni masuk posa ke 7 ni aku dah mula rasa macam nak terkucil.Aku pun tak tahu kekadang aku tak makan benda pedas pun...tapi makin aku pantang tak makan itu ini...makin "lepak"kena serang.Tapi satu nikmatnya ialah dalam 2-3 hari menda ni akan reda..masa tu bahagian betis kaki yang tegang tadi akan jadi bertambah ringan,otot perut yang dah mula menggelongsor jadi ketat balik...itu lah hal keadaannya bila lepas kena sakit perut di bulan posa.Memang tiap-tiap tahun aku tak pernah ketinggalan,nak menghadapinya tu aku memang cukup fobia....
Sesiapa bernasib seperti aku...korang tak payah risau,sementara je menda ni,nanti reda bila sisa toksid dalam badan dah clear.Wassalam..

No comments: