Monday, February 28, 2011

Queensbay

Assalamualaikum..

Cuaca petang kat pulau mutiara agak redup dan berangin,so sebelum makan malam aku singgah kat pantai paling senang untuk dikunjungi.Dua orang model tetap aku siap sedia untuk outing.Tak de yang menarik sangat memandangkan dah banyak kali aku dok 'mai'Penang...apa-apa pun inilah sajian zonjuly untuk edisi kembara 2011.
Rojak buah ni rasa dia semacam jek...tapi boleh tahan sedap gak.Melekat,pekat dan berkilat sosnya,malangnya ia seperti seekor burung yang cantik...tapi berbau busuk...(petis udang)
Suasana senja sebelum aku meneruskan perjalanan ke Hammer Bay untuk makan malam.
Queensbay ni aku tak minat nak tengok apa isi dalamnya.Sama je macam tempat menghabiskan duit yang aku biasa jumpa kat tempat lain.
Budak ni first time datang penang masa umur 7 bulan.Tak silap aku ini adalah kali keempat dia sampai sini.Nex time aku tinggal je kat kampung(banyak cengkadak)Tapi bila tak jumpa sehari rasa rindu pulak...anak sapa lah ni.

Dah nak maghrib buat perangai nak mintak lelayang.Nak main kat bilik hotel katanya.Aku pun tak faham.

No comments: