Wednesday, November 10, 2010

PSP



Assalamualaikum..

Dah dua tiga hari ni aku dok study pasal psp nih..banyak benda nak study sebab aku nak install game for the new version.Banyak forum gak aku jelajah dan akhirnya tapak forum mat salleh gak banyak bagi info..kalau yg kat mesia(yg aku jumpa je..)kurang bagi info,takat cerita kosong tu ada la..
Jepun ni buat barang memangmemeningkan kepala sikit,setiap version dilengkapi satu firmwere dan motherboard berbeza..sesapa nak hack psp ni perlukan masa gaklah utk cukupkan semua aspek.yang menariknya utk setting atau utk run satu-satu prog tak sama ngan smartfon,lebih complicated malah hampir sama dengan pda yang aku dah godeh habis.Sistem sony ni agak mementingkan keselamatan dan penuh tipu muslihat..salah tekan kelain jadinya.Sesapa nak try n error pasal gadget ni,study dulu takut nanti salah pilih yg nonhackable..wat habis duit je..

No comments: