Saturday, November 13, 2010

!!!!.........NASOB


Assalamualaikum..

Sepanjang hari ni streamyx buat hal..takde apa respon bila aku connect internet..error 678..apasal 678..itu yg satu pc aku hongges,masuk CD,klua CD,main game..semua tak kena.Kalau kita tak bayar kat TM tu cecepat je diaorang potong line..tapi kalau kita penting nak guna,tu jam pulak dia sesuka cut line..apa punya syarikat daaa..Dahlah raya semalam bil celcom aku kena ragut pepagi raya kedua..cemana lak internet telefon aku leh update sampai kena 100...dah buat laporan kat celcom cantre,huuuuhhh...kena bayar gak..katanya banyak virus sekarang ni yang disebarkan oleh para penggodem kat luar sana..abis bil aku ni pa cerita..takkan aku plak kena bayar bagi pihak dia..??dulu isteri aku kena dua bulan berturut-turut...pergghhh...cemana nak mengatasi masalah ni..last-last aku delete internet setting kat HP aku..3G ke..hapa ke semua aku delete,yg tinggal cuma mms setting je..kasi susah orang tol lah..tajuk aku kat atas tu kena terbalikkan ejaannya baru ko tahu perasaan aku..!

No comments: