Thursday, September 16, 2010

Salam Aidilfitri 1431 H dari saya untuk semua.































Assalamualaikum..

Sambutan hari lebaran kat kampung memang best,tambahan tahun ni rumah Mak'e jadi port sanak saudara sebab Nenek Otai stay kat sana.Barulah nampak pakcik dan makcik sedara aku yang seramai 14 orang tu...itu pun ada yang tak muncul...apa nak buat..
Antara cebisan gambar kenangan masa lebaran semalam aku load kat sini sebab kat sini port aku lepak,bukan kat simpang tiga tapi zonjuly yang aku asaskan untuk tujuan riadah minda.Walaupun pada awalnya mood Raya tahun ni agak merundum,Aku bersyukur pada Allah kerana memberikan Ramadhan Al-mubarak penuh kenikmatan berbanding tahun-tahun terdahulu.Diakhir Ramadhan baru tergugat sedikit keangkuhan nafsu mungkin itulah dugaan yang perlu kita semua hadapi.Syukur sekali lagi kehadrat Allah,kami sekeluarga berjaya melunaskan amanah Allah yang diberi agar selalu bertawakal dan beramal mencari sara diri di Akhirat.
Raya Aidilfitri ni seronok takat seminggu je,berbanding Ramadhan yang menjangkau sebulan..makin dekat Ramadhan meninggalkan 1431 H,makin sayu rasa hati bukan sebab nak menyambut raya..tapi dapatkah kita jumpa lagi Ramadhan tahun hadapan...moga Allah beri kita peluang..Amin..Jom layan gambar Raya.....!Aku dapat load 30 pcs je kat sini,nak lebih boleh datang umah aku then aku kasi burn satu cd...amacam boleh...?

No comments: