Wednesday, September 8, 2010

Aku tak sempat betul nak update blog ni..


Assalamualaikum..

Bulan Ramadhan dah kat penghujungnya,Salam Aidilfitri kepada semua umat Islam yang berjuang sepanjang Ramadhan Al-mubarak.Semoga segala amal kita dibarkati oleh Nya.
Sempena Syawal yang bakal menjelang,aku selaku pemilik blog ni ingin mengucapkan selamat berhari Raya kepada para pengunjung Zonjuly.Terima kasih atas sokongan anda dan semoga aku akan terus berkarya sambil berkongsi ilmu disini.Ampun maaf andai sepanjang aku menulis dalam blog ini ada yang menyakiti mana-mana pihak sama ada sengaja atau tidak.Tinggal 2 hari lagi Ramadan yang penuh kemanisan akan meninggalkan kita dan aku rasa sayu dan hiba.Mungkin Allah izinkan aku untuk bersua Ramadhan 1432 H,atau tidak itu semua urusan Allah.Semoga aku diizinkan menyambut Ramadhan tahun hadapan..
Wassalam..

No comments: