Sunday, April 10, 2011

Temasya sukan PASTI


Assalamualaikum...

Pagi ni tak macam rutin hari minggu sebelumnya aku kena jadi manager untuk seorang pemain bola sepak yang akan mengadakan perlawanan persahabatan di Parit sulong.Persiapan telah dibuat seawal satu minggu bagi menghadapi perlawanan yang khabarnya sebanyak 3 pusingan rupa-rupanya 5 pusingan.Anak aku ni memang tak de bakat main bola sepak kot,so mungkin bakat nya masih tersembunyi dan aku dan omi akan sentiasa memberi sokongan padu walau apa pun minatnya dimasa hadapan,yang pasti aku nak dia jadi orang berilmu dan boleh berbakti dengan ilmunya untuk umat islam seluruhnya.
Memandangkan dia dah kepenatan main bola sampai 5 pusingan walaupun sebenarnya dia cuma terpusing-pusing je kat padang tu,tepat kul 12 aku gerak sebab petang ni aku nak sambut majlis hari lahir isteri tersayang kat satu tempat.Semoga hari lahir kali ni akan lebih bermakna sebab anak aku dah pandai ucap "selamat heppy birthday" kat omi dia pagi tadi...
Ada dua pilihan tempat aku nak pegi petang ni,nampaknya tempat tu juga yang dia suka...
layyyyaannn..




No comments: