Monday, March 14, 2022

Bulan busy

Last month tak perasan masa berjalan sangat cepat,tiba² dah bln Mac,tak berapa ingat apa aktiviti bln lepas tapi yg pasti sangat sebok,Alhamdulillah Allah uji dengan kesebokan namun tanggungjawab kita kpdnya jangan sampai lalai.
Sebok layan penghantran utk majlis bln 2 dan 3 ,renovate lantai office,demam dekat 1 minggu ..tapi Allah banyak bantu selesaikan semua perjalanan yg mendatang,Alhamdulillah.
Bln ni busy dgn mainan baru kikiki..

Sunday, January 9, 2022

2022

Taun baru masihi ni banyak nak buat,banyak appoinment,banyak kerja,alhamdulillah.
Dentist appoinment sebab dah dekat 2 taun tak bagi duit kat dia kikiki..dah tua² ni malas nak ke dentist sebab belanjanya agak besau..apa nk buat,kalau biarkan nanti ompong susah.
Cemilan station dah start run utk majlis bln Feb dan seterusnya,terima kasih Allah.
Pisang ambon aku kena kebas..tunggal gambo jek..
Takpe..kita tanam jagung plak..bukan rejeki kita namanya..
Tapi best sebab berjaya dgn izin Allah utk gembirakan hati ustaz,semoga manfaat ya ustaz.

Wednesday, December 1, 2021

Hujung tahun

Sekejap 2021 dah nak pergi,banyak kenangan pahit manis yang kekal sebagai memori abadi.Banyak benda Allah lunaskan sepanjang tahun 2021,Alhamdulillah.
Semoga Allah terus beri kesihatan kami sekeluarga dan seluruh umat islam agar dapat beribadah dan jadi insan yg bermanfaat kepada seluruh alam.