Thursday, August 15, 2013
Friday, August 9, 2013
Salam syawal 2013
Aktiviti tahunan paling best bila semua kawan lama kena turn balik kampung kat BP.Dulu masa kecil kami ziarah setiap rumah untuk kumpul duit raya..,seusia 7 tahun kami main bersAma,sekolah bersama dan kini kami ada haluan masing-masing.Marhaban tahun ni dapat jumpa semua kawan sepermainan dan akibatnya banyak masa dihabiskan berbual tanpa hiraukan kami dah tertinggal banyak rumahh..adoiii..tahun depan tak dapat jumpa sebab giliran balik rumah mertua..2015 insyaallah..
Labels:
Senyum Kambing
Wednesday, August 7, 2013
Esok Raya
Hari ni dah 30 ramadhan dan esok kita akan berpisah dengan bulan mulia ini untuk menyambut syawal..,semoga Allah panjangkan umur kami sekeluarga berjumpa Ramadhan tahun hadapan.Selamat hari Raya maaf zahir batin sari zonjuly untuk semua.
Labels:
Senyum Kambing
Subscribe to:
Posts (Atom)







